fredag 5. februar 2010

Litt Bakgrunn....


Hei, alle sammen :D

Noen av dere kjenner meg, andre gjør det kanskje ikke. Men jeg vil legge tilrette for at alle som er interessert, skal føle seg hjemme når de leser.. Velkommen til min aktive blogg!

Grunnen til at jeg vil skrive denne bloggen, er at jeg har funnet ut hvordan jeg vil at livet mitt skal se ut. Jeg har funnet ut hvorfor jeg vil at det skal være akkurat som jeg ser for meg i hodet mitt. Jeg gjør stadig nye valg som skal lede meg nærmeret målet mitt.

Denne bloggen skal presentere dere for en del bakgrunnsinformasjon, som vil komme jevnlig, men være "gammelt nytt" for en del av dere. Men jeg har et ønske om at så mye som mulig av det som ligger til grunn for mine oppdagelser og valg kommer frem i lyset, få folk har muligheten til å sette seg litt mer inn i hvordan det har vært, er, og kommer til å være å være meg.

Det vil være innlegg som kan skape en vekker for de aller fleste, tror jeg. Med tanke på litt av hvert... ;)

Men da inviterer jeg deg herved til å slå følge, og holde deg oppdatert på hva jeg har vært gjennom, har gjort av valg, og hvordan jeg kommer meg til målet - total frihet når det gjelder å ha tid til overs til meg selv og familie, holde meg frisk og rask resten av livet, og å være økonomisk uavhengig, så jeg har muligheten til å leve som jeg vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar